وبسایت رسمی رضا باراد

این سایت با مدیریت خود رضا باراد در اجرا هست.

وبسایت رسمی رضا باراد

این سایت با مدیریت خود رضا باراد در اجرا هست.

خواهش!!!

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۱۸ ب.ظ

یکیو واسه طراحی کاور و عکسام میخام هرکی بلده بگه و میخاد برام...مررررررررررررررررررررررسی.

.

.

.

.

و هواداران رو زیاد کنید البته بعد اینکه اهنگمو گذاشتم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۶
ReZa ba rad

نظرات  (۶)

یدونه از ابجی های قدیمیت که ظاهرا خیلیی دوسش داشتی نمیگم کیم ولی بدون همیشه پیگیرتم امیدوارم موفق باشی همیشه 
پاسخ:
بیا گفتم چتتتتتتتتتتت
من ملی نیستم داداشی 
پاسخ:
خب بگووووووووووووووووووووووووووووووووووو کی هستی
خخخخ داداش رضا تو اهنگتو بده بیرون خودم چاکرتم 
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۳:۳۶ ناز خورشید
من دو تا آهنگت رو برای همه فرستادم:)))))))))))))))
خیلی خوششون اومد.
پاسخ:
برا کیا؟؟
سومی عالی شده

هوادار؟؟؟؟؟؟

ی کاری میکنم بگی هاله توروخدا اینارو بردار از سرم...خخخخخخ

پاسخ:
هه
پیدا کردی پیش منم بفرس.!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی