وبسایت رسمی رضا باراد

این سایت با مدیریت خود رضا باراد در اجرا هست.

وبسایت رسمی رضا باراد

این سایت با مدیریت خود رضا باراد در اجرا هست.

وقتی دلت گرفت...

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۵۷ ب.ظ

نامرده کسی زیرش نظر نذاره...



 وقتی دلت از دنیا گرفت وقتی از نامردمی ها خسته شدی، یه سر برو اینجا….

اون موقع متوجه میشی دنیا اندازه پشیزی هم نمی ارزه و زندگی ارزش اینهمه غصه خوردن رو نداره ؛ فقط تنت سالم باشه…
.....
اوس کریم ب تموم کریم بودنت ببخش تموم ناشکری اعمال مونو :'(

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۹
ReZa ba rad

نظرات  (۷)

خیلی این کارا رو دوست دارم...
پاسخ:
خوبه...
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۵۶ ناز خورشید
من که همیشه میگم و خواهم گفت که هیچ نعمتی بالاتر از سلامتی نیس و باید قدرشو دونست.
پاسخ:
نگو
اخ واقعا دلم گرفت...



حیلی قشنگ بوووووود
پاسخ:
...:)
هههههههههههههههههههههههههههههههی دلم گرفت سوختم برا مملکتی ک توش زندگی میکنم :(((
پاسخ:
دقیقا...
خدایا شکرت

اره خدارو باید شکر کرد مارو هم برده بودن پیش معلولین فقط گریه میکردم اونروز خیلی شکر کردم خدارو برا سلامتی باور کنین هیچی ب اندازه سلامتی ارزش نداره شکر کنید خدارو...

خدایا شکرت

۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۴ ֆօʟȶǟռ.☪ ♛
....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی