وبسایت رسمی رضا باراد

این سایت با مدیریت خود رضا باراد در اجرا هست.

وبسایت رسمی رضا باراد

این سایت با مدیریت خود رضا باراد در اجرا هست.

درکم کنین

دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۵۹ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۳
ReZa ba rad

نظرات  (۱۲)

۲۴ بهمن ۹۳ ، ۰۴:۲۲ ناناز علی (مونا)
لایکززززززززززززز 


چشم دعامیکنیم اما چی شده؟؟
خوب خداروشکررررررررررر که خودش خوبه 
من چاکرتم هستم داداش ایشالا مشکلت حل میشه برات دعا میکنم فدات

اورین

ایشالا مشکلش حل شه ههB-)
خودش بهتون میگه...


اره خوبه الان داره باهام میحرفه فقط براش از ته دلتون دعا کنین ب دعاهاتون احتیاج داریم عزیزای من 
یعنی چیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی?????چی شده اخه?????خودش خوبه?????اجی مهرو جواب بده توروخدا خودش سالمه??????????
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۳۰ ناز خورشید
مهرو آجی رضا چش شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دلم شور افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من حتما دعا میکنم.
سلام بچه ها ....

من از طرف رضـــــــــــــــــــــــا اومدم...!!!!!

رضا یمدت نیستش یه مشکلی براش پیش اومده که ممکنه یه مدت طولانی نباشه یه مشکل بزرگ داره براش دعا کنین که مشکلش بر طرف شـه به دعاهای دلای پاک شما احتیاج داره.....

لطفا لطفا لطفا براش دعا کنین برای قلب پاک رضا دعا کنین بچه ها تو شرایط بدیه :((((


مرسی از همتــــــــــون


مهـــــــــــرو
هه..
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۰۸ ناز خورشید
عااااااااااااااااااااااااااالی بودن.

لاییییییییییییییییییییک

عالی بوددددد...:)

خیلیییییییی قشنگ بود داداشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی