وبسایت رسمی رضا باراد

این سایت با مدیریت خود رضا باراد در اجرا هست.

وبسایت رسمی رضا باراد

این سایت با مدیریت خود رضا باراد در اجرا هست.

سخت اما زیبا

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۲۴ ب.ظ

زندگی کردن سخته ولی زیباست بستگی با چی و با کی باشه ...

.

.

.

.

یکی نیس بفهمه بابا من عااااااااااااااااااااااااااااااشقم عاشق...

.

.

.

.

خدایا تمام عاشقارو شاد نگهدار و بهم برسون....

.

.

.

.

آمین یا رب العالمین

بازم شکرت...

موفق باشن یاحق

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۹
ReZa ba rad

نظرات  (۱۱)

۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۵۷ ناز خورشید
آمین
پاسخ:
مرسی
الهی امین . شما هم موفق باشین
پاسخ:
مرسی همچنین...
یبار دوست داشتن من زندگیمو نابود کرد چ برسه عاشق شم

موفق باشی عزیزم ایشالا ب عشقت برسی :)
پاسخ:
مرسی
فدات داداشی ولی بدون منم کپه خودتم وضیعتم مثله تو ایشالا خدا به هر دومون کمک کنه
پاسخ:
ایشالله
یه ابجی؟خوبی گل دادا؟خوبه منو درک میکنی خداروشکر یکی هس...
اوکی اجی هاله

وااااااا من غلط کنم ک مسخرت کنم من بیخود میکنم باور کن اونجور منظوری نداشتم همینجوری گفتم بابا عاشق...

ناراحتت کردم ببخش باشه داداشی؟؟؟؟

پاسخ:
اوکی
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی امین درکت میکنم داداشی جونم خوش باشی
پاسخ:
مرسی
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی امین درکت میکنم داداشی جونم خوش باشی

اره زندگی زیباست و ب اینم بستگی داره چطوری باهاش رفتار کنی بعضیا خودشون به خودشون اسیب میرسانند...


بابا عاششششششششششق

پاسخ:
این جمله رو با اشک نوشتم...
برای این نذاشتم مسخره کنی اجی...
اولین نظرو خودم میذارم و کسی که میاد تو سایتم خواهش برا این پست نظر بذاره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی