وبسایت رسمی رضا باراد

این سایت با مدیریت خود رضا باراد در اجرا هست.

وبسایت رسمی رضا باراد

این سایت با مدیریت خود رضا باراد در اجرا هست.

مجبورم...

جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۰۱ ب.ظ

عذرخواهی دوستان بخدا فقط 3-4ساله برمیگردم...

.

.

.

راسی اهنگمم میذارم بزودی...

...

مراقب خودتون باشین فقططططططططططططط

دعام کنید خواهش دعام کنید دعا...

مرررررررررررررررررررررررررسی یادتونم همتون خدافظتون

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۸
ReZa ba rad

نظرات  (۲۴)

کجااااا؟؟؟چیشده؟؟؟
باشه رضا برو مواظب خودت باش فقط...

نه من نمیزنگ دیگه...

برو مواظب خودت باش...

خدافس....................................................
ملینا ابجی خیلی درگیرم خواهرم ...
ببخش گل داداش فقط خواسی بزنگی روشنم هروقت بزنگی ج میدم وقت کنم!مراقب خودت باش
رضا هرموقع اومدی اینو خوندی بدون که خیلی ناراحت شدم واسه حرفت و خیلی هم عصبانی...

ولی خب رضایی دیگه کاریت نمیشه کرد!!!

با این حال بازم موفق باشی و خواهشا از این به بعد مواظب خودت باش و دیگه هم از این کارا نکن...

حواستم باشه هیچوقت به اون شماره ای که بهت زنگ زدم زنگ نزنی و کلا اون شماررو پاکش کن...حتماااااااااااا...حواست باشه هااااا پاک کنی...

واست دعا میکنم و به یادتم ولی مواااااظب خودت باش و جونه ملینا دیگه از این کارا نکن...جونمو قسم خوردمااااااا

باهاپ کاری داشتی همینجا کامنت بزار...

رضا به یادتم با اینکه شاید به یادم نباشی...

قربونت...عزت زیاد.......
رضا زنگیدم باز خاموش بودی!
زنگ زدن برام سخته بیا گلچین چت تعریف کن
یه موقع خودت نزنگیااااااااااا حواست باشه!!!!!!!!!!
بیااااااااا گلچییییییییییییییین چت!!!!!!
داری میای گلچین خبرم کن اینجا که چه ساعتی میای!!!
اه رضا خسته شدم از این بچه بازیاااااااااااااااااا
ملینا گوشیم روشنه ابجییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی روشنه بزنگ گل داداش...بزنگ برات تعریف کنم!
رضا دیگه راهی نی..........

با اینکه ازت خیلی دلخورم ولی بازم واست دعا میکنم...

دعا میکنم واست که همیشه سالم باشی و به هرچی میخوای برسی.......

با اینکه فراموش شدیم ولی بازم دعا میکنم........

بای بی معرفت..................!
جمیل ندارم فقط میتونستی گوشیتو روشن کنی که اونم نکردی...

خیلی ازت دلگیرم....دیگه...............:((((((((((((((
متنظرم بیا ابجی
ملینا خواهرممممممممممممممممممممممم جیمیل بده زود منتظرم
ابجی پنلم قط شده ملینا تو وضیت بدیم مامور گرفتم...درک کن
جیمیل بده بهت بگم ابجی من
هه خیلی نامردی خیلی...

پشت گوشی بهم میگفتی من مثه پسرای دیگه نیستم و با اونا فرق دارم...


میگفتی من مثه اونا نامرد نیستم و خیلی با معرفتم...


میگفتی خیییییلی دوست دارم و هزار حرف دیگه که نمیشه اینجا گفت..........


واقعا که همش دروغ بود...

هه این بود اون رضای با معرفت و متفاوت و.....

رفتم به محدثه گفتم رضا رفت خیلی ناراحت شد ولی من گفتم رضا معرفتش همین بود...

بزار بره...حالا که ان قدر راحت میره پس بزار بره خوش باشه... محدثه اصلا باور نمیکرد که من این حرفارو میزنم و انقدر راحت اینارو میگم و فقط هی میگفت ملینا این واقعا تویی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!


حالاکه انقدر نامرد و بی معرفت هستی و هیچ اهمیتی واست ندارم پس منم مثه خودت میشم...

میرم و دیگه هم بر نمیگردم و پشت سرمم نگاه نمیکنم و

زیر همه ی حرفایی که بهت زده بودم میزنم...

چون تو زدی..................................................

دیگه ما هم رفتیم عزت زیاد
میرم تا واست یک باد بیاد..........

خداحافظ برای همشه..................................
رضا واقعا دیگه نا امیدم کردی......








میرم واسه همیشه...



چون تو رفتی...
رضا زوووووووووووووووود تر برگرد وگرنه دیگه پیدام نمیکنی...


خیلی زود برگردیاااااااااااا....


قووووووووووووووول بده زود میاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای...


قول بدهههههههههههههههههههه...

ولی خیلی ازت دلگیرم....:((((((((((


هعی..........................................................
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۱ چشم عسلی یخ زده
میدونم خوب نیسی..

دیگه داداشی ندارم...

هه ...

همتونو از زندگیم حذف کردم...

هیچ کسو دیگه دوست ندارم...

حتی خودمو...

برات هیچ ارزویی دیگه ندارم...

الان دیگه هیچ کس منو نمیشناسه ...


یخ زدم...

بدرود ...

قولامم ک بت دادم شکوندم...

همشونو....

چون تو شکوندی...


پاسخ:
من یکیشم نشکوندم...
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۵۴ چشم عسلی یخ زده
ﭼﺮﺍ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺑﻬﺘﻮﻥ ﻣﯽ ﮔﻦ ﺩﺍﺩﺍﺵ؟
ﺧﻮﺑﻪ ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﭘﺴﺮﺍ ﺑﺪﻭﻧﻦ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﻣﯿﮕﻦ ﺩﺍﺩﺍش....
ﻣﯿﮕﻦ ﺩﺍﺩﺍﺵ:ﯾﻌﻨﯽ ﺯﯾﺎﺩ ﺑﻬﻢ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻧﺸﻮ
ﻣﯿﮕﻦ ﺩﺍﺩﺍﺵ: ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﺘﻮﻧﻦ ﺑﺎ ﮐﻤﮏ ﺩﺍﺩﺍﺷﯽ ﺭﺩﺵ ﮐﻨﻦ
ﻣﯿﮕﻦ ﺩﺍﺩﺍﺵ: ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﻦ ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻦ
ﻣﯿﮕﻦ ﺩﺍﺩﺍﺵ: ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻥ ﻟﺞ ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﺭﻥ ﺍﺯ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﮐﻤﮏ ﺑﮕﯿﺮﻥ
ﻣﯿﮕﻦ ﺩﺍﺩﺍﺵ: ﮐﻪ ﮔﺎﻫﯽ ﭼﯿﺰﺍﯾﯽ ﺭﻭ ﮐﻪ ﻧﻤﯽ ﺩﻭﻧﻦ ﺍﺯﺷﻮﻥ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﻥ
ﻣﯿﮕﻦ ﺩﺍﺩﺍﺵ: ﯾﻌﻨﯽ ﻣﻦ ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺍﻡ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﺑﯽ ﺧﯿﺎﻝ ﻣﻦ ﺷﻮ
ﻣﯿﮕﻦ ﺩﺍﺩﺍﺵ: ﮐﻪ ﻫﻢ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻦ ﻫﻢ ﺍﺯﻫﺮﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺍﯼ ﺩﺭﺍﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷﻦ
ﻣﯿﮕﻦ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﭼﻮﻥ ﻣﺤﺒﺖ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﺍﺯﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮﺑﯿﺸﺘﺮﻩ.....
بـــــه ﺍﻓـــــتـــــﺨـــــﺎﺭ ﻫـــــﻤـــــﻪ ﺩﺍﺩﺍﺷـــــﯿـــــا

REZA HE 

REZA
پاسخ:

من داداش خوبی نیسم.......
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۳۶ چشم عسلی یخ زده
هه نمیشناسی ....

منم خوب شناختمت ...

کاران یادم نمیره ..

توام یکی مثل البرز ..

عیب نداره ...

موفق باشی...

ایول داداش عجب صدایی داری:)
نامردم اگه همین الان نرم اسفند دود کنم.........
قلب قلب...با آرزوی موفقیت...بدرود:(
سلام دادااااااش نااااامرد.................
هویییییییییییییییییییج:ا
تو که ما رو یادت رفت ولی امیدوارم همیشه موفق باشی:)
پاسخ:
هه...ن اشتباه نکن یادتم
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۴۳ چشم عسلی یخ زده
هــــــه ...

باز رضـــــــا میـــره و مـــعــلوم نـــــی کـــــی میـــــاد ..

حرفـــــات پـــشــــت تـــل : رضــــــــا هــــمیــــــشه بــــــرات هــســــت خـــــواهــــری ..

آبــجـــــیه خــــودمـــی فداتــــشم .. هـــــــــــــــــــــــــــــــه

هــــــــــــنوز عقـــــل نــــــــداری..

هــــه امــروز بــــــه هـاله گـــفتـم رضــــــا بـاز رفــــت بـاورش نشِــد...

بــــــش گفـــتم دیـــــــــه بـــــرام مهـم نــــی !!!!

گــــف : مهــــــرو خِــــودتـی در مــــورد رضـــــا ایِـنطــور میـــــگی .... هـــــــــه

هـــه خوش باشی یکم با عقلت برو جلو یکم فقط آدمای دورو اطرافتو بشناس !!! که دارن فقط بت تیغ میزنن!!هنوز بچه ای در آینده ای نزدیک به حرفام میرسی...بعد میگی مهرو راست میگف هــــــــه

خداحافظ ...


پاسخ:
میشناسم خیلی خوب...
ابجی تورو نشناختم مرسی ازت...
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۳۰ ناز خورشید
ما تا اون موقع دلمون تیکه تیکه شده رفته:(((((((((((((((((((((((
برات دعا میکنم.خدا پشت و پناهت.
پاسخ:
مرسی

رضااااااااااا...:((((

نروووووووووو...:(

دعات میکنم ایشالا ک هر چ زودتر بگردی...:((

پاسخ:
مرسی
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۷ مهروووووووو چشم عسلی شووووووووونم
نمیبخشمت
شرمندتونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی