وبسایت رسمی رضا باراد

این سایت با مدیریت خود رضا باراد در اجرا هست.

وبسایت رسمی رضا باراد

این سایت با مدیریت خود رضا باراد در اجرا هست.

تموم شد...

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۲۷ ق.ظ

تموم شد خدافظ دوستانم دوستون دارم مواظب خودتون باشین و موفق باشین...

.

.

.

.

حلال کنین....

رضا باراد نرفته 2.3سال دیگه شروع میکنم حرفه ای کار میکنم اهنگامم تو سایتای باران موزیک.پاپ موزیک و ....پخش خاهد شد ...

:(((((((((((((((((((((خدافظ



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۵
ReZa ba rad

نظرات  (۶)

اهنگ چی شد؟؟؟؟
بدقوولللللل
هعی وااااااااقعا...........
رضاااااااا چییی میگییییی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!


قراره ما این بووووود؟؟؟؟؟به همین اسونی منو ول میکنیو میری؟؟؟؟؟؟؟میدونی چقدر بخواطرت اشک ریختم و نگرانتممممم؟؟؟؟؟؟میدونی چقدر اذاب میکشمممم؟؟؟؟؟؟؟؟بخدا رضا اگه رفته باشی میفهمم حتی بمیرم هم نمیای سر قبرم...مطمعن میشم...همین.......
پاسخ:
میام میام
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۲۹ ناز خورشید
رضاااااااااااااااااااااااااااااااااااا یعنی چی این حرفاااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خداحافظی بی معنیه واسه من مخصوصا اگه تو بگی.نههههههههههههههههه این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه وضعیههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟رضا تو رو خدا نرووووووووووو.ما دلمون خیلی برات تنگ میشه.ما خیلی دوست داریم.
پاسخ:
باید برم مجبورم فقط 3 سال ولی اهنگمو بزودی خواهم گذاشت
خیلیییییییی نامردی
پاسخ:
هه چرا؟
رضاااااااااااااااااااااااااا یعنی چیییییییییییی????توروخدااااااااااا نروووووووووو رضا داداش تو عزیزترین کسمی قسمم توی این حرفا یعنی چی ??اگه بری بازم تنها میشم توروخدا بگو شوخی میکنی بخدا دارم گریه میکنم نرووووووو
پاسخ:
فقط 3 سال
اهنگمو بزودی میذارم
مجبورم برم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی