وبسایت رسمی رضا باراد

این سایت با مدیریت خود رضا باراد در اجرا هست.

وبسایت رسمی رضا باراد

این سایت با مدیریت خود رضا باراد در اجرا هست.

پشیمونی

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۰۹ ب.ظ

بــعــضــی وقــتا دیــگــه پشـــیمونی فـایـده ایــــ نــداره ! تــازهـــ میــفهمـیم چــــ اشتـــباه بزرگـــــــــــــی کــردیم !.

.

.

.

.

.

اونای که رفتن ارزوی موفقیت براشون دارم ازشونم ناراحت نیسم خب اضافی بودم دیگه...

.

.

.

همه جا خوش باشن هه بیاد اون روزای...

.

عاشقتونم مواظب خودتون باشین مانم دعا کنین...خدافظ

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۰
ReZa ba rad

نظرات  (۱۰)

۲۴ بهمن ۹۳ ، ۰۴:۲۶ ناناز علی (مونا)
جریان چیه توضیح بدین توروخدااااااااااا  
گـاهـی بـرای او
چـیـزهـایـی مـی نـویـسـی
بـعـد پـاک مـی کـنـی . .
پـاک مـی کـنـی . . .
او هـیـچ یـک از حـرف هـای تـو را
نـمی خـوانـد
امـا تـو
تـمـام حـرف هـایـت را گـفـتـه ای . . .



اونی ک رفت لیاقتتو نداش..همین و بس...
بای
پاسخ:
چرا درسا ها...
بسه... برگرد ابجی
من تورو نشناسم باید بمیرم ابجی...میدونم تویی
جاااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟چیییییییییییییییییی درسا رف منظورت درسا بود؟؟؟؟؟
ببخشید شرمنده داداش نمیدونستم ولی چرااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
منو ترکم کرد اضافی بودم ابجیه دیگه موفق باشه ایشالله
چی چی رو درسا رفت هااااا؟؟؟؟؟؟



اینجا چه خبره رضا؟؟؟؟؟؟


درسا کجا رفتههههه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
پاسخ:
جای نرفت منو ترک کرد
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۵۸ ناز خورشید
چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کی رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هر چند هرکی که رفته حتما نبودش بهتره از بودنشه بره به سلامت.
پاسخ:
درسا رفت
من فدای تو شم عزیزم چرا اخه؟؟؟؟؟؟ چی شده ؟؟؟؟؟کی تنهات گذاشته فداتشم؟؟؟؟؟؟؟
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۴۱ ستاره عباسی
 میگویم سلام ، هیچکس جوابم را نمیدهد ، پس خدانگهدار میگویم شاید از سر اتفاق ، یک نفر دست هایش تکان بخورد .

یک دریا اشک برای ریختن دارم...
یه دل گرفته
یک زندگی پر از خالی...

یه دریا اشـــــــــــــــک برای ریختن دارم

یه دل گرفته

یه زندگی پر از خالــی
پاسخ:
ستارهههههههههههههههههه چه عجب...
خو چرا میزنی باش ارزش دارن هر چی تو بگی
پاسخ:
:))))))))))
بی خی داداش ارزش ناراحت شدن ندارن
پاسخ:
:(((((((((((((ارزش دارن که براشون پست گذاشتم

برات دعا میکنم...موفق باشی...

خدا نگهدارت

پاسخ:
:((((((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی