وبسایت رسمی رضا باراد

این سایت با مدیریت خود رضا باراد در اجرا هست.

وبسایت رسمی رضا باراد

این سایت با مدیریت خود رضا باراد در اجرا هست.

امروز چخبره؟؟؟

سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۳۳ ب.ظ

رضاراد:دوستان و هواداران عزیز امروز اگه گفتین چخبره؟؟؟

.

.

.

.

.

.

ضبط آره امروز تمرینو ضبطمونه اگه خواستین عکسو صدا تمرینو براتون بذارم!!!؟

موفق باشین مررسی از نظراتتون عشق منید خدافظ

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۳
ReZa ba rad

نظرات  (۶)

سلام
موفق باشید
پاسخ:
ممنون
۲۴ دی ۹۳ ، ۱۷:۳۷ ناز خورشید
آره بذار.حتما بذار.موفق باشی:)))))))))))))))
پاسخ:
اوکی!
۲۴ دی ۹۳ ، ۱۷:۱۷ agi.mona va.dash.Ali
داداش جونم اهنگت چی شد؟
پاسخ:
امروز میرم ظبط
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۷:۴۲ melina divoooone
ااااره عشقم بزااار...
پاسخ:
به به بازم سر بزن ملی!!!
چشم!
هر چه را دلم خواسته انجام داده ام،
نزدیک هشتاد سال...
چشم و گوشم دست خودم بود،
آزاد بودم دیگر...
حالا نزدیک قبرم ایستادم
و به چشم و گوشم و به کل جسمم نگاه می کنم
که چه ذلیلانه خوابیده است!
ولی من بیدارم...
اما دیگر دست خودم نیست...



منتظریم...
موفق باشید..
پاسخ:
دلت پره مث من
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۶:۱۲ agi.mona va.dash.Ali
اره دادابزار  
پاسخ:
چشم مونایی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی