وبسایت رسمی رضا باراد

این سایت با مدیریت خود رضا باراد در اجرا هست.

وبسایت رسمی رضا باراد

این سایت با مدیریت خود رضا باراد در اجرا هست.

با من باش

دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۱۰ ب.ظ

یه روز خوب دستای تو، تو دستمه

دلم هر ثانیه واسه ی تو می زنه

تو با منی شاید که تو خواب منی

کنار من تو کوچه ها داری قدم می زنی

دنیامو به تو دادم بیدارم یا که خوابم با من باش تا ته دنیا

این حس و از تو دارم من تنهات نمی زارم زیبایی مثل یک رویا

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رضا راد به نام بامن باش

♫♫♫♫♫♫

یه نگاه ساده به دلم افتاده پیدات کردم

دنبالت می گشتم که پناهم باشی

بگیری دستای سردم

دنیامو به تو دادم بیدارم یا که خوابم با من باش تا ته دنیا

این حس و از تو دارم من تنهات نمی زارم زیبایی مثل یک رویا

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۲
ReZa ba rad

نظرات  (۲)

۲۳ دی ۹۳ ، ۱۶:۰۹ agi.mona va.dash.Ali
صدااااااااااات عالیه داداش این اهنگت خیلی قشنگه موفق باشی  
۲۲ دی ۹۳ ، ۲۲:۰۷ ناز خورشید
من عاشق این آهنگ هات هستم:)))))))))))))))
پاسخ:
بسه تعریف...مغرورم نکنین مرسی گلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی